Vacature / gezocht:
Deskundige verkoper

Over InfoLead

Eigenaar van InfoLead is Maarten Heckman. Je zou kunnen zeggen dat InfoLead voor mij terug naar de basis is. Begin jaren '90 was InfoLead mijn eerste bedrijf en na jaren in loondienst en veel ervaring rijker heb ik besloten om per 1 december 2015 InfoLead nieuw leven in te blazen.

Wageningen

Ik ben als Wagenings ingenieur al vroeg in de automatisering terecht gekomen. Dat had deels te maken met de beroerde werkgelegenheid ten tijde van mijn afstuderen, maar zeker ook met mijn interesse. Ik was één van de eerste, en zeer weinige studenten, die zijn afstudeerscripties uit een printer liet komen, in plaats van uit een typemachine. Dankzij die Wageningse opleiding beschik ik niet alleen over een goed boerenverstand, maar ook over een achtergrond in bedrijfskunde, economie en techniek.

Voormalige klanten

Ik heb aan de wieg gestaan van de automatisering bij Reisbureau Djoser en daarvóór al was ik degene die in 1986 de eerste computer binnen bracht bij Jacht- en Scheepswerf C. van Lent en Zonen. Daarna zijn nog vele bedrijven en instellingen gevolgd waar ik betrokken was bij software ontwikkeling: Stichting Verpleeghuizen Noord-Holland - Tentsetters - Thyssen-Hünnebeck - Psychiatrisch Ziekenhuis Wolfheze - Servica Advies - Strukton - SKF Groep - Uitgeverij Ten Hagen&Stam - Twynstra Gudde - Haagse Hogeschool - Cordis - Stichting Bejaardenzorg Amstelveen - Hogeschool van Amsterdam - Ministerie van LNV - Albert Heijn - ISDC - De Ster - Hartstichting - KCFS - Uniglas - Amsterdam Arena - VU Medisch Centrum - Swets en Zeitlinger - Centrale Inkomens Administratie Nederland - Magic Hands - Magic Minds - Anra - Millpanel - J. van Zanten Fashion accessories -

Kennisgebieden

CRM, Reisbranche, Facility Management, Patiëntenadministratie, Logistiek, Salarisadministratie, Productieplanning, Ledenadministratie. Meer algemeen, als u kunt uitleggen wat u wilt, kan ik het maken. Omgekeerd, als u een simpele standaardoplossing wilt en zelf weinig kennis van zaken heeft, bent u bij mij aan het verkeerde adres. Mijn ideale klant is iemand die deskundig is op zijn eigen vakgebied, iemand die een partner zoekt om dat met goede automatisering te ondersteunen en die niet tevreden is met standaardoplossingen.

Onder de tram, bus, of ander middel om aan je eind te komen naar keuze...

Een oud bezwaar tegen zaken doen met een eenmanszaak is, ja maar wat als jij onder de tram komt? Mijn antwoord is simpel, Open Source en netwerken. Ik ontwikkel nu volledig Open Source met de meest gangbare en bewezen tools die beschikbaar zijn. Dat betekent dat mijn meerwaarde vooral zit in wat ik persoonlijk toevoeg, maar zonder afhankelijkheid van de klant. De door mij ontwikkelde source kan altijd voortgezet worden. Verder kan ik door middel van een goed netwerk altijd beschikken over aanvullende kennis en capaciteit. Ik kan die zelfs uit Indonesië halen als een project baat heeft bij offshoring.

Efficiëntie

Omgekeerd is het voordeel dat je als eenpitter stukken efficiënter bent. En wat men zich meestal niet realiseert, ook bij een groter bedrijf is er vaak maar één persoon met u bezig en ook als die onder de tram komt hebt u mogelijk een probleem, of als die persoon besluit weg te gaan bij zijn of haar werkgever. Tot slot is er natuurlijk niets dat je belet om samen te werken met anderen en daarbij te selecteren op goede mensen. En dat wordt dan weer gesymboliseerd door het estafettestokje van de voorste loper in het logo..

Tarief

Het tarief zal het probleem niet zijn. Gewoon een redelijke prijs voor goed werk.
We kunnen ook fixed-price werken als uw wensen als klant duidelijk en welomschreven zijn.